Verzending en Retour
Verzending
Wij streven er naar om je bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden. Hiervoor maken wij gebruik van PostNL als bezorgdienst. Zodra we jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je via de mail een verzendbevestiging met track & trace code. Met deze code kan je de status van jouw pakket volgen.
Hieronder vind je een overzicht van de verzendkosten. We verzenden alleen binnen Nederland.
Verzending binnen Nederland | Prijs | |
---|---|---|
Cadeaubon (brief/kaart) | max. 32,4 x 22,9 cm | max. 20 gram | € 1,14 |
Klein pakket | max. 34 x 28 x 12 cm | max. 3 kg | € 5,95 |
Standaardpakket | max. 100 x 50 x 50 cm | max. 10 kg | € 6,95 |
Gratis verzending is vanaf €100 |
Levertijd
De levertijd is afhankelijk van de drukte bij PostNL, deze variëert tussen de 2 á 5 werkdagen.
Wanneer de bestelling is afgeleverd aan PostNL, is het buiten onze macht wat er met het pakket gebeurt. Hierdoor is het mogelijk dat er vertragingen ontstaan door omstandigheden binnen het postbedrijf. In het geval van vertraagde of verloren pakketten, neem alstublieft contact met ons op en wij zullen ons best doen om het probleem op te lossen.
Houd er rekening mee dat we niet verantwoordelijk zijn voor pakketten die verloren gaan als gevolg van foutieve of onvolledige adresgegevens die door de klant zijn verstrekt.
Bestelling afhalen
Wil je je bestelling komen afhalen in Zoetermeer? Dat kan! Kies voor de verzendoptie ''ophalen'', zodat je niet onnodig voor de verzending betaalt. Nadat je bestelling is afgerond zullen wij een mail sturen om een afspraak te maken.
Open box
Wil je verzendkosten besparen? Dat kan! Je kan items die je op verschillende momenten besteld bij elkaar op sparen door steeds voor 'open box' te kiezen als verzendmethode. Op het moment dat het totaalbedrag van je bestellingen boven de 100 euro uitkomt, zullen wij (in overleg) je bestelling verzenden.
LET OP: een box mag maximaal een half jaar open staan!
Retour
Natuurlijk hopen we dat de producten naar wens zijn. Mocht je toch niet tevreden zijn dan kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit kan zonder opgave van reden. Je stuurt het product vervolgens binnen 14 dagen retour naar: RETOUREN 't KRISTALRIJK, CAROLINENBERG 53, 2716 EP ZOETERMEER.
Meldt je retour wel altijd bij ons aan, zodat wij weten dat deze er aan komt. Dit kan via onderstaand retourformulier.
Zorg er ook voor dat je naam en het bestelling/factuurnummer in het retourpakket aanwezig zijn. Op die manier weten wij welke bestelling erbij hoort.
Voorwaarde voor retourneren is dat het product in originele staat verkeert. Mocht het product meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
LET OP: producten uit de sale en cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd!
De verzendkosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Zorg er voor dat je het product met track en trace code retourneert. Dit is namelijk je retourbewijs. Zonder retourbewijs kunnen wij het aankoopbedrag helaas niet terugstorten. Nadat we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je het bedrag van het product (exclusief de verzendkosten) binnen 14 dagen terug op de rekening die je hebt gebruikt bij het betalen.